teisipäev, jaanuar 01, 2008

Uus on alati ilusam



Tänud kõigile, kes siia vahepeal pilte piiluma satuvad. Uuel aastal luban veel rohkem ja veel paremaid pilte! :)

4 kommentaari:

Kalle P ütles ...

Ma olen siinse ajaveebi (püsi)vaataja nii umbes aprillikuust. N.ö uustartlasena on muuhulgas needki pildid aidanud mul oma uut kodulinna defineerida. seega suur aitähh, siit on väga lahedaid asju läbi käinud.

Sirvisin möödunud aasta arhiive, et anda väheke vastukaja, mis mulle on aasta jooksul kõige põnevamaks osutunud. lemmikud oleksid (mitte tingimata fototehniliste parameetrite, vaid emotsioonide poolest):

5. aug "Hakid"
4. mai "Mai alguse lumi tartus"
4. okt "Kolm musta kassi"
15. nov "Roosi tänav"
23. aprill "Huvitav vein" (kurioosse detaili tabamise eest!)
20. aprill "Tartu - veeäärne linn"

Ja et mind nõuka-aegsete kortermajade arhitektuur huvitab, siis on üldiselt kõik Annelinna-pildid mus huvi äratanud.

Ühesõnaga: aitähh senise eest ja (foto)edu edaspidiseks! (:

Erki-Heiki ütles ...

Tänud asjaliku vastukaja eest.

Kristo ütles ...

Olen teie blogi jälginud kusagilt 2006 aasta märtsist, tihedamalt sama aasta sügisest.

Kalle eeskujul otsustasin ka kommenteerida.
Erinevalt Kallest olen põlistartlane, aga võibolla seda enam on mul huvitav vaadata pilte kodulinnast.

Pilte võiks tõesti rohkem olla ja huvitavad võttenurgad ning selgemad pildid ei tee kunagi paha. Selles osas soovin jõudu, sest tean omast käest, et pidevalt uute ja heade! piltide tootmine pole lihtne.

Tooks ka mõningad meelde jäänud postitused välja:
Emadepäev, Õhtu, Kraana, Hakid, Teguri tänav, Roosi tänav, Pori.

Muide, kuna järgnev pilt on tehtud piirkonnast, kus aegu tagasi sai hulgutud ning tol ajal polnud uutest majadest haisugi - Ueed majad Emajõe ääres - ajendas see mind asja lähemalt uurima ja tegin sellise foto.

Erki-Heiki ütles ...

Kristo sul on ka väga häid pilte Tartust (Y) Said ühe lugeja/pildivaataja endale just juurde.